Skolan Idag Igen

Och det va faktiskt lika kul o bra som innan!!! ;) Nu tycker jag matematik är kul. Men det är ju för att jag förstår mera och "vågar" ta mera rum och ge det en chans...
Efter de kom bejbi och mötte upp mej. Då gick vi och köpte eller han köpte ett virusskydd till mej (som funkar på 3st datorer)
Sen va de väl inte mycket mera. Ja käkade en halv macka på Subway som jag älskar.... :) sen va klockan så pass mycket att vi sa hej då på bussen! Han hämtade Essa och jag direkt för att hämta Bella-Bus! haha

Sen gick vi hem och vilket HÄRLIGT väder de va ute. Barnen behövde inte ens ha mössor på.. (nu är sommaren snart här och som vi har väntat)

Imorrn åker vi till Väsby. (HEJ HEJ EMMA min kompis) haha hon bor där.

Ska träffa familjen från älsklingens sida! De ska bli trevligt..

Men vi hörs säkert mera imorrn..:)

Puss o Kram