Jaha Som Vanligt Under Denna Tid På Månaden...

...Då är det räääkningstider... De gillar vi allt nog tror jag.... (NOT med en väldigt sarkasm i orden)

Jaha så vad har jag gjort idag eller ja dan har ju precis nyss börjat för mej. Vaknade 7.15 gick upp o bråkade lite med Essa (som ja nästan varke morgon gör) suck!!
Gav henne frukost och sen traskade vi tillsammans bort till bussen där j sa hej då och rusade in i skogen istället med en hund som va nödig liksom ;)

Sen gick vi hem. Ja jo jag satte på en tvätt maskin innan vi gick. O så har jag ju suttit och donat lite med mina pappar..(läs Räkningar) =) Jag är vuxen jag o då måste man ta dessa ansvar haha
Men dock inget kul ansvar.. Eller ja de kan va kul att ha ordning på papper osv. Men det är inge kul att se ens pengar bara sjunka ner i sanden typ!

Sitter och dricken en Shake med Nuttrilette (BLÄ) jag hatar smaken efter bara någon klunk. Men jag tänkte vara smart och mixade vanilj yoghurt och stora blåbär för att "dälja" smaken lite... Pyttsan va det IKKE gick.. får ju kvällningar ialf!

Och annars är det bara 2dl jag behöver dricka, NU är det liksom 5dl ca...(suck varföär gjorde ja så för) haha

Men men det är bara att dricka o se glad ut

Puss o Kram