Oj Vilken DÅLIG Uppdatering....

Kan ju säga att det är varmt o härligt väder dessa dagar. Men idag har det varit olidligt :( varmt o varning för regnskogsluft :(
Affärerna har oxå haft riktigt klibbig luft inne :(

Jag köpte ialf ett Lördagsgodis på 75:- så nu får vi se om jag vinner nåt!!!???
Sen vart det 4 cider och en Baylis Mmmmm gott.
Sen har jag inte orkat något..

Förresten börjar jag ett NYTT jobb på Måndag :D Ja är ba sååå glad hahahah. Alltså det är som Barnskötare på småbarns avdelningen i 1 månad. Men är det så att det funkar för mej och att dom trivs osv så får jag förlängt med 6månader... RIKTIGT LÖÖÖN, kunna söka eget o bara HA pengar som jag tjänat själv.. UNDERBAR känsla igen!!!!

Så ja man kan ju säga att jag är glad..

Har därför inte orkat blogga så mycket pga vikarie tiderna jag haft, samt hämta barn och få kvällen att hållas igång..

Men sen trivs jag inte med min blogg nu när den är så gräsligt FUL o inge kul alls.. Men ja ska försöka fixa den som ja typ alltid säger. Men kan man inte bloggdesign så speciellt bra så tar det ju tid att lära sej!!!

Men vi hörs...

Puss o Kram