Im Back And Here To Stay...

Förlåt förlåt för min dåliga uppdatering..... Men jag är bättre nu igen! Jag va fanimej däckan kan ja säga.. Bara sovit o varit som en Zombie. Det är 1:a gången på 10år som jag är såå sjuk!

Det va verkligen INGE kul..

Idag har jag varit med Bella o mej själv på Vårdcentralen. Bella pga hennes torrhet kring ögonen samt böjvecks eksem. Fick två olika krämer till det. Så vi hoppas på att pappa kan smörja in henne o inte glömmer det!

Han kollade även min fot som btw gör jätte ont o gå på idag. Har ännu svårt att gå ner för trappor osv! Fick åka till Huddinge Centrums Vc för att Röntga. Det gick på två sekunder typ! Får väl se vad som händer sen. O vad det kan tänkas vara för fel! En häftig stukning skulle jag nog tippa på!!!

Är så glad, barnen är hos sina pappor och det betyder att jag är barnfri ett tag.. med Bella är det 2veckor. Essa kommer på Söndag igen (kommer sakna Bella när hon är borta såå länge :'( )
Men sen för att jag min älskade syster Theresé och våran genensamma underbara VÄN Emelie ska dra på Bowling och Bio!!! En helkväll som heter DUGA :D

Nä men de ska bli super kul. Diskobowling och sen Big Mommo´s - like father like son heter den... Martin Lawrens är ju BÄST ♥

Men vi hörs senare.. Tänkte ta med kameran!!

Puss o Kram
#1 - - Sophia:

Hej hej! :D

#2 - - Mammabea:

Skönt ändå med så lång barnfrihet =)