Flitig som en myra :)

Japp. Ikväll blev det rester av middagen igår (skönt det) nästan direkt efter middagen så började vi baka pepparkakor och dekorera dom med kristyr. Essas kompis Anna i området kom förbi och bakade lite med oss. Sen kollade vi 12:e avsnittet av Familjen Hedenhös (Julkalendern) gillas skarpt av både mig och barnen :) efter det gick barna in och lekte i rummet och jag finslipade på pepphuset. Jag blev riktigt nöjd faktiskt.

Sen efter allt pepparkakesnack så gjorde jag lussedeg och jag står just nu och bakar de. Ena plåten är inne i ugnen. Doftar ljuvligt och Juligt ;) imorrn blir det att gå upp strax innan 07.00 och bänka oss framför Svt2 då Lucian sänds. Så äter vi lite bullar och myser gott.

Jag vill förresten passa på att berätta det att jag fick C på min kurs (=VG) JAG ÄR MER ÄN NÖJD OCH STOLT!!! Att de kunde/kan vara så kul att plugga ;) längtar tills Januari då Svenska fortsätter och Engelska. Ska bli så kul.. Mattennska oxå in.. Puss och kram nu måste jag se efter bullarna :)