Scrapbooking

Det är ett av mina stora intressen. Har suttit som fastklistrad vid Youtube och tittat på olika scrappingvideos och fått igång intresset igen. Massa idéer som snurrar i huvudet :)

Annars har dagen bjudit på middag hemma hos syster med min Isa. Essa är hos sina farföräldrar och kommer hem på Måndag. Isa åker till sin pappa imorrn och kommer till mig igen på Julafton ;) själv drar jag till Mamsen på Måndag då jag är ensam hemma. Så ja ska hjälpa henne med diverse bestyr inför Julen :-)

Oj va slut jag är i kroppen. Suttit med scrapingen typ sedan 16-tiden. (om man bortser ifrån dom timmarna vi var borta hos syster) men jag är inte ens klar än. Det jag gjorde va att pyssla med en sida i albumet. Det vart på Isa och Essa. Sen har jag i stort sätt bara sorterat osv. Var med i en klubb om scrapping som jag sa upp för kanske 2år sedan. Och jag hade kanske 20 kartonger därifrån. Massa ark och diverse pyssel. Har nästan lagt in allt i pärm. Men min rygg sa nåt annat så jag avslutade. Så de vart inte så mycket pyssel om man säger så. Har en bild på hur den blev klar :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. Kram



Det som jag satte dit efter denna bild var en blomma bredvid Mum&Dad i mitten. Vart rätt nöjd. Men det tar ju en stund / några ggr att utvecklas. Sen har jag inte direkt ALLT man kan tänkas behöva till att göra allt utförligt. Ingen mimpistol bla. Men det ska införskaffas mer behöva-ha-saker senare.

Ska nog strax lägga mig! Återigen Kram :)