Bokat PT

Ja igår fick ja tummen ur att kolla min SATS sida och oxå boka PT tid. Den 2:a Juli ska jag dit. Har även beställt ett par nya träningsskor igen eftersom dom ja köpte sist va på fitness24seven men när ja sa upp de så behövde ja ett par skor. Så dessa vart svarta nu med lite rosa (såklart) inslag. Hoppas dom kommer i veckan så jag har dom tills nästa tisdag.

Ja dagen på jobbet som även är den sista jobbveckan har varit bra. Dock 5 barn bara på min avdelning. Rätt soft ändå! Lite lugnare tag så här inför ledighet. Sen ska jag försöka se till att kolla med Ams om studier eller komma i kontakt med en studievägledare. Vill ju absolut inte ta lån men vi får väl se vart de leder. Ibland kanske man är illa tvungen (och det är ju värt egentligen i slutändan om ja får ett hederligt jobb som jag fått pga utbildning) men suga lite på den karamellen va?!

Ja annars har allt varit lugnt. Varit en massa med grannen. Riktigt kul. Tyvärr orkar man knappt va så social på vardagarna då man jobbar eftersom man är helt slut då man kommer hem :/ men de är ju rätt förståligt.

Ja men de ska bli kul att träffa PT:N och få mitt skräddarsydda 8-veckors schema för träning osv. Nu när ja under sommaren och dessa 8 veckor kan ge fullt ut me träning och sen se resultat kommer bli great ;) hoppas bara ja pallar. Men de ska vi fasiken slå i klubban. JA SKA BLI SMAL Å SNÄRT I KROPPEN! Eftersom de är de ja vill ;)

Nä nu blir de en kalldusch o sen knalla rätt i säng så man orkar upp imorrn ;)

Ha de bra alla som har semester osv ^^ Kram
#1 - - Cissi:

Hur gick det med PT:n? Nyfiken då jag tänkt prova själv.

Svar: Hejsan Anonym. Det har gått jätte bra med PT:n. Vi prata en stund och hittade olika klasser som kan va bra för mej. Sen eftersom jag har gått på voltaren för eventuellt vatten i knät samt va förkyld så kunde jag inte träna på så sätt. Så hon fick visa vilka övningar jag skulle göra. Så igår när jag gick hämta jag mitt träningspapper med bilder på övningar samt en liten text bredvid i reciptionen sen började jag. Tog de lugnt med tanke på knät. Men det va skönt. Ska träffa henne två halvtimmar till. Sen dom som har SATS YOU som ja har så har man även 20% (tror ja de va) PT timmar. Så 2300kr ca blir priset. Men jag ska tänka lite på med tanke på ekonomin! Men har du planer på att skaffa PT så tycker jag du ska göra det. Även om de kan anses va mycket pengar så är de ju egentligen värt allt de. Man får mer motivation och hjälp. Ka visste inte alls hur man använde maskinerna speciellt men efter en träff me henne och de hon visade så vet jag lite mer. Sen om man gör rätt eller intr de märker man. En "träningssak" de får man fråga isåfall!! ;)
Emma