Skönt med helg snart.

Igår skulle det ha varit Gårdsfest på Isas Fsk men den ställdes in / sköts fram en dag pga vädrer :/ jag som hade sett fram emot det. Men men. Så det vart 1h träning på SATS. Som nu är mitt nya gym. Bättre än Fitness24Seven. Dels mer maskiner att jobba på så man slipper vänta osv (de blir ju bara jobbigare att gå dit) visst fördelen för dom som jobbar konstiga tider och behöver nyttja gymmet på kvällar sent och nätter. Men på SATS får du mer för 500:-/mån. Du kan träna en massvis med olika klasser tillsammans med andra (om ja på fitness skulle träna med klass skulle ja ha behövt åka till Sveavägen..??!) Jag tog ett pass på Lördag kl 11 då blir det DanceAerobic. Det ska bli kul.

Ialf så blev det 30min gå snabbt / samt springa. Brände ca 200-300 kcal. Blev ialf 3 km jag gick ;). Sedan crosstrainern 25min helt. Stanna ingenting utan körde på. Weighloss tog jag. Brände väl kanske där 200kcal tror jag. Sen stetchade jag och gick och handlade salladsbuffe från Ica. Men den i Centrum där ja tränar är inte lika fräsch som på en annan Ica :/

Sen tog ja det lugnt hemma. La mej vid 21. Men ändå trött. Ska bli lite skönt med "semester" men ändå inte. Men det gör att jag kan söka nåt annat samt kanske göra annat.?!

Strax gå av på min hållplats. Sen tror jag att jag värmer upp lite med promenad resten av vägen till jobbet. ca 10-15min gångavstånd. Ska försöka gå dit och hem (till bussen hem)

Ha de bra. Puss