Battlefield 3

Satt och spela lite med brorsan och en kille från England som vi brukar prata/spela med.. Det är riktigt kul. Prata engelska och panga en massa haha.. Jag är ingen vanlig tjej.. Ja gillar skräck och krigsspel 😝
Väntar som en galning på mitt förhandsbokade Battlefield 4 som tyväääärr kommer i slutet på månaden..

Annars har kvällen varit lugn. I,orrn kommer min Isa-Bus hem från pappa. Då blire myyys. Sen på lördag blir det Underbara barnmässan med syrran och alla våra barn.

Fy fasiken va kallt det är ute nu. Känns som - grader. Fy. Det är väl se ända ja inte längtar till. Att de är kallt osv. Annars älskar ja alla årstider. Det är vackert att vi har så pass många olika. Alla tider på året har sin charm. Ja personligen gillar burrigt o mysigt. Typ hösten är nog den tiden ja gillar mest. Och våren. Sen kan de vara sommar. Vinter kan de va under jultiden sen kan den försvinna! 😊

Nä ska strax lägga mej. Trött efter idag.

Nattinatti


Min fina Isabelle ❤️ mamma saknar dej när du är hos pappa 😥
#1 - - Anonym:

Det där spelet spelar min gubbe med ;) Själv är jag inget för spel alls så.

Ja men Tingeling är ju så underbara filmer. Ja det är väll Sanden som sjuger =) Otroligt bra.. Vem är din favorit??

Kramar!!

Svar: Jasså.. Ja de är ju en drog att spela för mej.. Haha 😊
Ja Tingeling är min favvo såköart hihi.. Din? Kram
Emma

#2 - - Erika Enroth / Från Botten Till Toppen:

Den sista filmen av Tingeling är bäst! :)

Ja det är mycket hemskt som hänt, men nu är vi på banan igen=)
kramar

Svar: Ja precis. Det som har hänt har ju hänt.. De går ju bara att göra det bättre :) även om det är hemskt osv.. Men du ä stark.. Hejja!! Finns här. Kram
Emma