Godmorgon

Jag är färdig sminkad och har fixat håret. Väntar på att klockab ska bli så mycket så jag och Esmeralda kan klä på oss ytterkläderna och möta upp min syster och hennes barn utanför mej! :-)

Det är nästan så jag vill använda min Canada Goose jacka just nu då jag bara har typ en riktigt tunn täckjacka. Men det är svårt att balansera det där rätt. Tar jag på mej tjocky under täckjackan så blir jag som en michelingubbe och jackan sitter dock lite tajt då :( och sätter jag på mej en tjockare jacka så fryser jag väl ändå sen för att det är en vinterjacka :( I-landsprobleeem haha...

Sa jag att jag pluggade 1h hemma? Nä men isåfall säger jag de nu!!! Ja plugga 1h efter det att jag kom hem. Så jag hoppas jag får godkännt för det jag gjorde.?! :)

sista skoldagen för denna vecka. Och det har varit ruskigt kul. Jag tror också att jag börjar bli förkyld.. Men jag vet inte jag. Eftersom jag har astma så är jag typ förkyld (täppt) i näsan för gemnan (?) och det kan verka som jag är förkyld. Jaja det är ju såna tider nu.. Men ni får ha en underbar Torsdag...

Kram