Hejsan Tisdag

Sitter just nu hos syster då hon behövde mej här som tog emot elektrikern. Han fixade  10-15min sen gick han.. 
Så nu va de fixat... Sen ska jag hämta mina systerbarn vid 14:30-45 för T vart nog lite sen ikväll. Så då får ja gosa lite med dom tills han kommer. Blir väl oxå att dom äter hos oss! 😊

Nu har dom gjort om bloggappen. Mycket enklare nu tycker ja. Dock gillar ja inte att hela min design inte syns. Barnen å ja ska va på bild på headern men de är bara barnen samt att den blir långsmal. Aja den är ju bättre och rätt på datorn än här. 

På torsdag ska ja åter till skolan och träffa min nya lärare i för vilken/vilka böcker ja ska käpa. Hon vet ju inte vilken så därför kommer ja och ska göra ett svenska trst med läs o skriv för att se så ja får rätt bok. Sen ska ja låna boken "En Ö i havet" som dom tydligen håller på å läser. Måste bara ta mej dit.. Varje gång ja åker så glömmer ja böckerna. ,en på Torsdag ska ja ta med dom så ja kan gå förbi... 

Imorrn är de föräldrarmöte på Essas skola som ja ska gå på. Har nog inte kunnat gått på dom som varit. Eftersom dom ligger vid 18-tiden fram till 19:30 ca tror ja så har man inte orkat. Men nu ska ja gå..

Hörs senare. Puss o kram


Strålande sol ialf å jävligt varmt på balkongen....