Vilken dag...

Kunde absolut inte komma till ro inatt och klockan blev npg vid 3 innan jag somnade och vaknade med ett rygg från en dröm och flög upp ur soffan! Ja jag sover där ibland när det är trögt att somna av panik i sängen (vissa nätter)

Jag somnade om och vaknade av kl vid 7.00. Gick upp direkt sömndrucken som jag var och klädde på mig och började baka en dubbel sats kanelbullar. Goda vart dom. Fick bra respons från alla. Det gällde även Red Velvet tårtan jag oxå bakade. Jag smakade inte för jag vart typ mätt på två bullar och 1 liten bit mockaruta samt kaffe till. Efter att alla gått så drog jag och sambon samt syrrans ex till IKEA. Det vart våningssäng till barnen, skrivbord samt 2 stolar till dom och en Rosa ryamatta. Och självklart madrasser till sängarna..

Jag är HELT slut kan jag säga. Mår typ lite illa. Men undrar inte om det är pga för lite sömn och väldigt mycket att göra idag?!

Nu håller vi på att fixar i barnens rum. Hoppas vi snaaart blir klara 😯😐😂

Puss o Kram

Em



Mina bullar.. De va en plåt kvar på denna bilden... Goda


Mamma köpte två murgrönor till mig. Riktigt nöjd. Passar så bra till krukorna..

Fortsatt trevlig kväll. 😊
#1 - - Susanna Maria J:

Bullar! Idag ska vi också baka :D

Svar: 👍😄 ja det är sååå gott. Frosseri delux haha
Emma