Första dagen i skolan efter ledigheten

...Och jag började med ett Mattetest för att se vart jag kommer ligga. Sen imorrn ska jag till Farsta tidigt på morgonen..eh eller ja 8.45 sen hem en stund för att åka igen sen. för imorrn har jag Engelska från 13-15.50 så de ska bli kul. Har redan beställt den engelskabok med tillhörande cd från cdon. Tycker dom är relativt billigare än typ Adlibris osv! Vet ni andra sidor för kurslitteratur/andra böcker till skolkurser så skriv gärna en kommentar om det så jag kan kolla där med. Alltid bra med för mycket info om vart man kan handla än ingen info alls :) på g hem till syrran för att umgås me T en stund innan ja ska hämta Isa vid 15-tiden. Imorrn får hon gå en aningen längre. Men det gör ju inte så mycket med tanke på hon dels knappt varit på fsk sedan jag började i skolan i oktober. Innan de va jag ju aebetslös från slutet på Juni! Men nu med heltidsstudier blir det mer fsk för henne. ;-) Hörs. Ha de bäst. Kram