Jag siktade mot skyn...

Idag har det varit en sjuuukt bra dag. Helt fantastiskt väder. Jätte varmt och glada barn. Thomas kom hem till mig med mosters lilla älskling då den större sov kvar med stora kusinen (min Essa) vi ringde syster och hon kom till strax efter 9 och vi åt en god frukost. Sedan tog vi med oss picknick och begav oss till Högdalstoppen. Riktigt härligt att svettas på väg upp i riktigt nice väder. När jag väl kom upp (först oxå haha) så kunde jag inte sluta titta på vyn över den vackraste staden ever Stockholm. Man såg så himla långt bort och jag farcinerades verkligen. Vi gick vidare till en annan top som inte va lika hög men bättre plats med gräs för att kunna fika lite. Vi satt en stund och fotade/skrattade.. Drack en massa saft och vatten. Sen gick vi hem och va inne i ca 1h. Sen kom syrran med Thomas som hade varit till City Gross för att handla middagsmat. Det blev grillspätt med kyckling, fläskkarre, tomater, paprika och rödlök. Vi grillade även majskolvar. Fick även inviga min lilla Rosa klotgrill. Oj vaf maten smakade gott. Vi tänkte grilla Marsmellows men grillen blev kallare på kvällskvisten så det sket sig. Vi oackade ihop vid 19.30 ca tror jag och gick hem. Alicia sover kvar hos oss inatt igen och även hennes pappa då vi ska till Willy's imorrn och storhandla samt till IKEA för att köpa trall till min balkong.
Barnen duschade och badade ca 1h. Sen fixade ja flätor i Alicias hår och dom gjorde sig klara inför natten. Satte på Dumma mej 2 och sen sov dom som stockar typ 😂..

Jag har ialf fått färg kan jag säga. Man ser på armarna där T-shirten slutar i ärmarna att det är vitt under haha. Och på bröstet i en v-ring typ. Men otroligt vad PIGG jag kände mig efter idag. Birde ju vara trött. Men istället så ställde jag mig och fixade diskmaskinen och diskade upp de vi hade när vi grillade och städade köket. Haha! Vilken ny energi man får. Hoppade sen in i duschen och nu ska jag strax lägga mig och kolla sista avsnittet för säsongen på Supernatural!

Oj va mycket att läsa. Hoppas ni pallar 😉

Ha en underbar fortsättning på kvällen och helgen

Kram Em