Godmorgon

Barnen och jag vi har Höstlov vi 😃 riktigt skönt. Visserligen blir Isas lov rätt kort här hemma då hon åker och har pappavecka fr. Idag. 

Just nu ska jag börja bläddra i "Tid för frukost" som jag fick av mamma igår (syster när du läser detta så har jag ett ex till dig med) 👍

Allt från kort korta frukostar till längre. Spännande! Är ju så dålig på att äta när jag har plugget. Det är mina panikattacker som gör sig påmind just då. Har konstaterat att vara 'mätt' är ingen bra kombo. Blir lätt så att jag blir illamående istället. Men vissa dagar går de vägen! Konstigt de där.

Har nyligen varit ute med mammas hund Ozzy. Han brukar få komma hit lite då och då. Lite skön semester för honom men lite avlastning från mammas axlar💖 

Mellan 10-15 (om ja minns rätt) kommer MatHem förbi med storhandlingen. Brukar oftast beställa från Cooponline. Men jag är inte jätte förtjust i deras sortiment. Relativt dyra priser osv. På MatHem fick vi hela 175kr rabatt. 59.90kr för 1.8kg köttfärs är ju inte fyskam. Och ja de är Svenskt också. 

Så de är väl lite det ja gör.. väntar in dem. Kanske blir lite städ och tvätt när man ändå är ledig. Måste också börja läsa min skönlitterära bok jag valt i skolan. Ska läsas och skriva uppsats om den sen..

Hoppas alla får en underbar dag/vecka. Kanske hörs senare 😃

Kram Em