Haha

Råkade ta fel spindelbild i förra inlägget. De där va när jag brorsan och Isa va nere på Lidl och handlade lite på kvällen. Den jag tog i skolan är denna... -->



Fyfasiken alltså. Så vidriga!!! Men jag vet att dom är bra att ha! Så länge dom lömnar mig ifred och inte visar sig så kan dom va... Även om jag inte dödar dem utan försöker släppa ut dom (tycker att de oxå såklart har rätt att leva) så är det jobbigt..m

Jaha ja! Middagen blev av. Men fixade pommes istället för Potatis. Dels för att de va länge sen och för att det tar kortare tid att laga till. ☺ Trevlig fredagskväll. Själv har jag blivit trött igen på kvällarna och kan sova nätterna. Kanske för att jag faktiskt har saker att göra som skolan.. Riktigt härligt. Även om jag tycker nätter är mysiga ensam framför film/serier 😉