Lidl



Ja här sitter jag... Jag vet att de kanske är dumt att gå ner hit 30min innan dom öppnat. Men jag pallade inte gå hem igen efter att ha lämnat barnen för att sen gå ner igen. Då hade det blivit en U-sväng i dörrn hemma ☺

Jag är hemma från skolan idag. Känner mig helt mör. Nös och fräste mig en massa igår. Näsan är helt förstörd och gör ont (klagande tant) Det är min förkyldningsastma som spökar titt som tätt. Jag blir typ helt deckad med svullna/rinnande ögon och en ond näsa. Vilket oxå resulterar i dålig sömn..

Annars pirrar de på rätt bra. Isa älskar att gå till skolan. Kan inte fatta att hon börjar ettan nästa år 😮... Då har man två tjejer i skola 😃

Ska handla lite prylar på Lidl och sen gå hem och dricka lite te och fixa lite läxor..

Hoppas ni alla får en bra Onsdag.

Kram Em