Man blir ju gaaalen alltså...

Vaknade innan 8 av att grannen vars snubbe står och gapar könsord osv utanför och i porten. Såklart jag ringer farbror blå då. Jag har lessnat på detta. Hade det inte varit för dem så hade det varit HUR lugnt som helst precis där jag bor. Han måste ju punda loss rejält så som han håller på. Nåt kajko är det ialf. Farbror blå kom efter 15-20min. Men då va de nog tyst där nere redan. Dom stannade väl inte ens 10min och åkte sedan! Att inte dom skäms alltså! Det finns barn inblandade. Ja skulle skämmas om jag levde med en sån kille som står och vrålar både det ena och det andra utanför mig. Kastar ut saker från balkongen och bara beter sig illa.. Näfy..

Barnen vaknade strax efter och vi åt frukost där vid 9.00. Jag slängde in barnens Polarn O. Pyret jackor och Isas ena keps i maskinen. Plockat bort tvättkorgar och ställt allt i badkaret. Ska dammsuga och tvätta golv i badrummet samt på toan. Städa v-rummet och ta tvätten. Disken är på för 30min om inte mer sen. Skönt att ha något att göra..

Imorgon är det skola igen ☺ ska bli kul.

Fortsatt trevlig Söndag
Kram Em